Przedszkole czynne jest w godzinach 6:30 – 17:30
Podstawa programowa realizowana jest w godzinach 8:00 – 13:00
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
6:30-8:30 | Schodzenie się dzieci, czynności opiekuńcze. Zabawy w kącikach zainteresowań , praca z zespołem dzieci lub indywidualna w ramach pomocy pomocy psychologiczno – pedagogicznej , zabawy ruchowe ćwiczenia poranne. |
8:30 – 9:00 | Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne, czynności samoobsługowe, nauka etapów mycia rąk. Doskonalenie tych czynności. Ćwiczenia samodzielności pełnienie dyżurów, wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych. |
9:00 – 9:30 | Śniadanie. Celebrowanie posiłku. Przyswajanie wiedzy o konieczności spożywania pokarmów niezbędnych dla zdrowia. |
9:30 – 10:30 | Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej – adekwatne do wieku dzieci. Zgodnie z tematyką organizowanie zabaw twórczych , ruchowych, stymulujących rozwój dzieci. |
10:30 – 11:00 | Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. |
11:00 – 11:10 | Czynności higieniczno-porządkowe |
11:10 – 11:50 | Zabawy, gry sportowe, ćwiczenia gimnastyczne kształtujące postawę dziecka. Zabawy organizowane i swobodne na placu zabaw, wyjścia i spacery poza placówkę. |
11:50 – 12:00 | Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne, czynności samoobsługowe. |
12:00-12:45 | Obiad I i II danie |
12:45 – 14:30 | 3,4 – latki Odpoczynek poobiedni , słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej, audiobooków. 5,6 latki Relaksacja. Krótki odpoczynek, słuchanie opowiadań, bajek, zabawy wyciszające, zabawy paluszkowe. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zajęcia wyrównawcze, wspieranie rozwoju dzieci poprzez zabawy dydaktyczne, ćwiczenia mowy, artykulacyjne, oddechowe itp. zabawy ruchowe na placu zabaw. |
14:30 – 15:00 | Czynności higieniczno-porządkowe |
15:00 – 15:30 | Podwieczorek |
15:30 – 17:30 | Zabawy i gry dydaktyczne, zabawy stolikowe, praca indywidualna, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Rozchodzenie się dzieci. |

